15.03.2012

HVOR ER ALLE?

Ja tenk, nå er vi midt i mars måned og jeg skulle tro mange av dere er fullt opptatt med planlegging av våren som står for døren.. og i den anledning kunne jeg godt tenke meg å høre fra dere om hva dere planlegger og hva dere har gjort frem til nå..vedder på at mange av dere har sådd.. men hva? Og mange av dere har nok planter som har overvintret i mørke kjellere og boder - hvordan står det til med de?

Et av målene til hagelaget vårt, er å holde denne bloggen oppdatert så jevnlig som mulig - men det kan bli en liten utfordring uten DERE!! Så vær så snill - alle hageglade der ute - del tanker, ideer og erfaringer med oss.. og hjelp oss gjøre bloggen til et attraktivt sted på netter der andre kan gå for å få hjelp og inspirasjon

4 kommentarer:

Gerd Hay E. sa...

Hvor jeg er? I Lillesand. Beklager å fortelle dere at jeg allerede har begynt å plante ut ... Noen fordeler må det da være lov å ha når jeg må være så langt fra mitt kjære Harstad.
Jeg holder på med min andre hagesesong her, en liten hage som må utnyttes på beste måte. Siden det er spørsmål om hva jeg har sådd, så ligger hagedagboka mi her med så- og innkjøpslister.

HH Lilja sa...

Trivelig med tilbakemelding..takk for det (men skal nå innrømme at man blir jo litt småsjalu med tanke på at du kan plante ut - og vi holder på å sne inne,hehe)
Håper mange tar seg tid til å lese bloggen vår og hagedagboka di..
Lykke til videre med prosjektene dine.

Gerd Hay E. sa...

Det er forskjell på sør og nord i dette landet, ja. Men dere har fordelen av et aktivt hagelag med et rikt program. (Aktivitetskalenderen trenger oppdatering :-) Bloggen kan bli en fin måte å ha kontakt med medlemmene på. Send invitasjon (f.eks. under Følg bloggen pr. epost, i høyre spalte) til alle om å bli "følgere".
Hagelaget i Lillesand er ikke i drift, så jeg må langt av gårde for å finne hagelagsmøter. Aust-Agder fylkeshagelag har sendt ut møtekalender som viser at det bare er tre aktive lag i fylket nå.

HH Lilja sa...

Å du verden, ja det var ikke mye aktivitet å skryte av..
Aktivitetskalenderen skal bli oppdatert ganske så snart nå, etter som jeg vet - og det var jo en lur idé om å invitere medlemmer (og andre) til å følge bloggen.. takk for tipset =)