22.02.2012

SÅ LANGT - ALT VEL...men hva nå?

Da er årets første hagelag-møte over, og vi hadde en utrolig kjempefin kveld med mye inspirasjon, latter og moro.. anbefaler virkelig flere å komme neste gang..som blir i mars.. mer info kommer etter hvert - så følg med på bloggen vår ;)

Og angående bloggen - vi prøver nå å skulle få til mer jevnlige oppdateringer her om ting & tang - men så er spørsmålet HVA? Vi vil veldig gjerne ha tilbakemeldinger om hva dere kunne tenke dere å se og lese om her inne.. Det ligger flere linker på høyre side med diverse bilder og annet stoff, og det vil fremdeles bli lagt ut bilder fra møter og tilstelninger vi er på - men målet nå er å prøve å gjøre bloggen mer attraktiv så dere lesere vil bruke den ofte og anbefale den videre. Så derfor - KOM MED FORSLAG!!!!

4 kommentarer:

Ann Britt sa...

For dem som ikke er så veldig bevandret i dette med hage, men gjerne vil prøve seg, tror jeg det hadde vært en god ide med en slags "nå-er-det-tid-for-å" kalender. Alle slike hageblad har sånne kalendre, men de er gjerne tilpasset et annet klima enn vårt. Og så kan det linkes til artikler som tar for det de enkelte tema, som f.eks. såing av frø, beskjæring osv.

Anonym sa...

:-/

Gerd Hay E. sa...

Jeg kunne tenke meg noe om hvordan dere klarer å overvintre pelargonier. Jeg mister pelargoniene når det begynner å bli antydning til vår, for oppbevaringsrommet (soverom) som var så kjølig om høsten og vinteren blir fort for varmt når sola skinner. Så vanner jeg antagelig for mye slik at plantene råtner, eller kanskje jeg vanner for lite slik at de tørker.
Noen som har gode råd?

Helene Heggen sa...

Hm, personlig har jeg ikke noen erfaring med pelargonier, men har skjønt det sånn at det visstnok er bedre å vanne for lite enn for mye..
Kanskje det er noen andre lesere som kan bistå litt?

Hilsen Helene
(Hagelaget)