26.02.2012

...OG VINNEREN ER.....

I går - lørdag - var det årsmøte/fylkesrådsmøte i Bardufoss, og Harstad hagelag hadde selvfølgelig representanter der. Det var et trivelig møte, med både foredrag og kurs - for ikke å snakke om den sosiale delen, med kaffekos, loddsalg og utdeling av påskjønnelser og premier. En av premiene var utdeling av gave til årets hagelag her nord - som ble HAGESELSKAPET STORSTEINNES!


Hagelaget som vant hadde sendt tre flotte damer for å representere seg... et stort gratulerer til dem og laget demmes =)

Men nå et lite tilbakehopp til det sosiale ved sånne sammenkomster som dette.. Jeg syns det er ganske viktig å poengtere nettopp det.. syns ikke dere også det er trivelig å kunne dele interesse og erfaringer med andre som brenner for akkurat det samme som dere? Det er i hvertfall et STORT pluss har jeg funnet ut etter at jeg meldte meg inn..så derfor vil jeg anbefale på det sterkeste å melde dere inn i det lokale hagelaget dere tilhører - det kan ikke gi noe annet enn mange positive fordeler.. ;)

1 kommentar:

Gerd Hay E. sa...

Gratulerer til Storsteinnes hagelag!